Moje pasje

Cześć,

Jak już wspominałam w poprzednim wpisie, że ten poświęcę moim ulubionym zajęciom.

Moją pasją jest śpiewanie w zespole muzycznym, fotografia, gotowanie, spotkania ze znajomymi, pisanie, podróże.

Nie ma co tu dużo mówić o śpiewaniu w zespole jestem od 2 lat. Lubię to robić. Spotykamy się co tydzień, jeśli mamy coś do przygotowania to spotykamy się częściej ale jest to bardzo rzadko zazwyczaj umawiamy się wcześniej, żeby wszystko przećwiczyć.

Fotografia: odkąd tylko pamiętam zawsze lubiłam robić zdjęcia nie ważne było czemu i jakie wyszło ważne było to, że ja sama zrobiłam to zdjęcie. Z upływem lat zdjęcia zaczęły wychodzić coraz lepsze. Gdy tylko mam okazje sfotografować coś ciekawego robię to.

Gotowanie: może to nietypowa pasja ale tak uwielbiam gotować, piec i robić wszystko co związane jest z kuchnią i produktami. No może nie wszystko, bo sprzątanie po tym bałaganie to jest męczarnia. Właśnie z tego nietypowego hobby idę dalej na technika żywienia i usług gastronomicznych. Myślę nad tym, aby potem iść na Uniwersytet Medyczny na dietetykę.

Spotkania ze znajomymi: lubię spędzać czas z bliskimi dla mnie osobami.

Pisanie:  pisać zaczęłam  niedawno. Najpierw zaczęło się od zwykłych prac domowych, potem jakieś prace na konkursy i teraz wiersze do tomiku. Pisanie stało się takim zajęciem aby się odstresować. Pisząc czuje, że robię to co pozwala zapomnieć mi o problemach

Podróże: lubię  podróżować jak już wspominałam byłam we Włoszech. Włochy to takie miejsce do którego chce się wrócić. Oczywiście byłam również w Warszawie, Łebie, Jastarni, Helu. W tym roku jadę w góry.

No i to było by na tyle jak na dzień dzisiejszy.

Miłego dnia

Marysia

Komentarze