W drodze do Rio


Cześć

Zwracam się do was z prośbą, abyście pomogli pewnemu sportowcowi w zrealizowaniu jego marzenia.

"Cześć:-) Napisze krótko i szczerze - wierzę w marzenia i o ile jest to w zgodzie z moim sumieniem zrobię wszystko by je zrealizować. Jednym z nich jest możliwość reprezentowania naszego kraju w Mistrzostwach Świata w Judo (w Drodze do Igrzysk w Rio 2016) które odbędą się w Kazachstanie w dniach 24-30 sierpnia 2015. Niestety realia polskiego sportu zmusiły mnie do tego by samemu sfinansować sobie ten wyjazd...szczegóły w materiale video: 

http://lodz.tvp.pl/20810113/11072015

Chciałbym dostarczyć wszystkim niezapomnianych przeżyć sportowych i wierzę mocno, że wspólnymi siłami to się uda, a Ty możesz mi w tym pomóc wchodząc na stronę:

https://wspieram.to/projekt/5118/mistrzostwa-swiata-w-judo-w-drodze-do-rio2016

Będę wdzięczny za okazane wsparcie i udostępnienie akcji wśród znajomych. Ze sportowym pozdrowieniem Alek Beta :) "


Ja poznałam Alka na jednym ze spotkań młodzieżowych, przez dłuższy czas szukałam informacji o nim. W końcu dzięki mojemu znajomemu udało mi się skontaktować z Alkiem. Powiem wam , że jest on wie co robi i najważniejsze jest chyba to, że robi to co kocha. Przygodę z judo zaczął jako mały chłopiec więc teraz pomóżmy mu spełnić jego marzenie. Wystarczy wejść na stronę podaną wyżej i przeznaczyć daną sumę pieniędzy da Alka.
Więcej o Aleksandrze Becie możecie poczytać w internecie, a za jakiś czas pojawi się tutaj niespodzianka.

https://youtu.be/Mf2Qf791aKY

Dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości spełniłem jedno ze swoich sportowych marzeń i zostałem reprezentantem Polski w judo.

Jestem jedynym łodzianinem walczącym na tak wysokim poziomie.
Walczę zawsze do końca, nigdy się nie poddaję, ale w tej walce potrzebuję Waszej pomocy.
Zaufajcie mi, a obiecuję, że Was nie zawiodę i jak zawsze dam z siebie wszystko !!! ~Aleksander Beta 

Pozwólmy mu spełnić jego marzenie, wystarczy drobny gest. 


Marysia 

Komentarze