Witam

Cześć

Mam na imię Marysia.

Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem bloga. Jednak nigdy nie miałam czasu, aby to zrobić. Obowiązki domowe, szkoła (nauka, oceny, stres), egzamin ( stres, strach, obawa, niepokój) i inne sprawy (rodzinne jak i moje i tylko moje zamykanie w czterech ścianach mojego pokoju). Nie pozwalały mi otworzyć tego bloga. Właśnie dzisiaj po rozmowie z pewną osobą zrozumiałam, że powinnam to zrobić i to zrobiłam. Sama nie wiem o czym będę pisała myślę, że po jakimś czasie samo się wyjaśni o czym będzie ten blog.

Tytuł nie wiele mówi "Nigdy nie przestawaj marzyć"

Co to może oznaczać ? Może to oznaczać, że każdy z nas powinien podążać za swoimi marzeniami. Ja staram się za swoimi podążać. Chcę kiedyś wyjechać w podróż w której zwiedzę: Francję i Włochy (po raz drugi). To są takie moje marzenia oczywiście to nie wszystkie, ale o nie których będę pisała w późniejszych wpisach.

Wcześniej napisałam, że Włochy chciałabym odwiedzić po raz drugi. To dlatego, że w 2014 roku byłam we Włoszech. Bardzo mi się podobało zwiedziłam takie miasta jak: Rzym, Watykan, Loretto, Manopello, Werona, Padva, San Marino i Wenecja byłam tam przez 10 dni może kiedyś uda się jechać na dłużej i zwiedzić więcej.

Mam wiele pasji, które realizuje na tyle na ile pozwala mi czas. Udzielam się w różnych grupach.
O moich pasjach może w następnym poście. Od września idę do technikum na kierunek technik żywienia i usług gastronomicznych. Ja wiem już co chcę robić w życiu i ta szkoła ma mi pokazać to co po części chcę robić. Wszystko pokaże czas.


Marysia 




Komentarze