Q&A cz.1

Cześć,

            Dawno się nie odzywałam, ale zaczęła się szkoła i koniec semestru. Sami wiecie jak to jest, ale przechodząc do rzeczy dostałam od was sporo pytań więc postanowiłam podzielić Q&A na części. Ile ich będzie to zależy od was i od tego, czy będziecie nadal zadawać pytania. Najwięcej było pytań ze snapa, niektóre nawet dały mi pomysły na kolejne posty, inne dały do myślenia. Koniec już  tego gadania zabieram sięza odpowiadanie na wasze pytania.

1. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka ?

     Nie mam jednego ulubionego artysty. Tak się zastanawiając to Ed Sheeran, Williamette Stone.

2. Rzecz bez której nie wyjdziesz z domu ?

    Jest to telefon, portfel, kosmetyczka w skrócie damska torebka.

3. Co sprawia, że czujesz się naprawdę szczęśliwa ?

    Moi przyjaciele.

4. Gdybyś miała możliwość cofnięcia się w czasie i zmienienia jednej dowolnej rzeczy to skorzystałabyś z tego ?

    Ciężko jest mi odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ jeśli cofnęła bym się w czasie to nie mam pewności czy byłoby lepiej. Więc nie chciałabym. 

5. Na ile od 1 do 10 oceniasz swoje poczucie szczęścia ?

   W obecnej chwili 7. 

6. Ulubione książki ?

   Gayle Forman: "Zostań, jeśli kochasz", "Wróć, jeśli pamiętasz", "Ten jeden dzień", "Ten jeden rok"
Paweł Zagumny "Życie to mecz"

7. Jak zaczęła się twoja historia z blogowaniem ?

   Moja przygoda z blogiem, to nie było jakieś wielkie bum. Zastanawiałam się nad tym bardzo często. Lubie pisać, więc postanowiłam założyć bloga. Również spowodowały to pewne sytuacje, ale to nie jest ważne. Może ten blog nie jest jakoś bardzo popularny, ale najważniejsze jest to, że robię to co lubię.

8. Czy dużo zaangażowania wkładasz w bloga jak i również w poszczególne posty ?

     Wszystko zależy od tego, czy mam pomysły na posty czy też nie. Jeśli już jest temat to wtedy zależy od tego co chcę w nim przekazać i od czasu wolnego. Jeśli tematem jest wywiad (które się szykują) to trzeba sobie przygotować pytania. Akurat w wywiadach dla mnie ułatwieniem jest to, że przeprowadzam je przez internet. Teraz chce, aby posty ukazywały się regularnie.

9. Często wracasz do wspomnień z dzieciństwa ?

      Tak, uwielbiam oglądać zdjęcia z dzieciństwa. Przypominają mi, o tym co było kiedyś. Najlepsze i tak są filmy z dzieciństwa, przy ich oglądaniu idzie się uśmiać. 

10. Kiedy masz ferie? Wyjeżdżasz gdzieś ?

     Ferie zaczynam od 15 lutego i tak jadę w pierwszym tygodniu ferii na trzy dni do Krakowa.

11. Lubisz chodzić na sesje zdjęciowe ?

             Tak, wiele osób mówi mi, że jestem bardzo fotogeniczna. Lubię chodzić na sesje zdjęciowe ze znajomymi jest przy tym dużo zabawy i czas spędzony z super ludźmi. Wystarczy aparat /telefon, jakieś fajne miejsce i druga osoba to wszystko. A sesja będzie super. Jeśli znajdę czas i śnieg się utrzyma to taką prawdziwą zimową zrobię.


              To już koniec na dziś. Następna część Q&A za jakiś czas. Nadal możecie zadawać pytania na snapie i instagramie (nazwa: marcysia27), na Facebooku (link jest w którymś z poprzednich postów), czy w komentarzach . Postaram się, aby posty ukazywały się regularnie, ale sami wiecie jak to jest w szkole czasami nie mamy czasu na nic. Mogę wam powiedzieć, że szykuje się niespodzianka, o której się niedługo dowiecie więcej (czasami na snapie pojawiają się podpowiedzi).

Do następnego i udanego tygodnia

Marysia :)

Komentarze