Z marzeniami przez świat - podróże

Cześć,

Ten post chciałabym poświęcić, wszystkim moim wyjazdom. Włochy (Rimini, San Marino, Loreto, Manopello, Pescara, Rzym, Watykan, Werona, Padwa, Wenecja), Kraków, Warszawa, Łeba, Hel, Jastarnia, Łapsze Niżne (Góry), Częstochowa. Jak to każda podróż, wiąze się ze zdjęciami. To i ja mam z każdego wyjazdu zdjęcia. Jedne inne od drugich, wszystko zależy od miejsca, pory roku i pogody.

WARSZAWA

Głównie wycieczki szkolne do Centrum Nauki "Kopernik", Muzeum Powstania Warszawskiego oaz Muzeum bł. ks. Jerzego Popiełuszki. Jednak co to byłyby za wyjazdy bez zwiedzania miasta. Za każdym razem uda nam się coś zobaczyć. Licząc tak teraz, to ile razy byłam w Warszawie to będzie tak z pięć razy. Jednak nigdy nie mówię, że to za dużo.





ŁEBA

Wyjazd z zespołem. Wakacyjny odpoczynek nad morzem. Na pogodę narzekać nie mogliśmy, słońce grzało nasze buźki, jednak woda w morzu była zimna. Rano dla chętnych był poranny jogging na plaży, po połuniami oprócz chodzenia i leżenia na plaży mieliśmy pełne atrakcji od parku jurajskiego, aż po park linowy, ruchome wydmy. Nie zamieniłbym tych dni, na żadne inne. Nigdy się nie nudziliśmy, mieliśmy atrakcje sportowe, ognisko oraz oglądanie zachodu słońca.





JASTARNIA

Do Jastarni pojechałam na wyjazd na naukę windsurfingu. Zajęcia miałam rano i po południu nie pamiętam tylko czy po godzinie czy po dwie, to jest nie ważne. Mieliśmy również czas na zwiedzanie czy chodzenie na plaże.




HEL

Na Hel pojechałam podczas wyjazdu do Jastarni. Spędziłąm tam trzy dni, które poświęciłam na zwiedzanie. Pójście do Fokarium, na cypelek.






CZĘSTOCHOWA

Głównie piesze pielgrzymki. Jednak wielu może się zastanawiać co tam zwiedzać, jest tego trochę, ale mi głównie chodzi o sam fakt pielgrzymki, że mogę tam iść i zanieść swoje intencje. Odsyłam do posta Rekolekcje w drodze - piesza pielgrzymka. nigdynieprzestawajmy.blogspot.com/2015/10/rekolekcje-w-drodze-piesza-pielgrzymka.html










KRAKÓW 

Ostatni mój wyjazd z któego, wróciłam w sobotę. Kraków to piękne miasto, jednak trzy dni to jest za mało, żeby zobaczyć całe to piękno, więc tak jak w Warszawie byłam już pięć razy, to do Krakowa również chciałabym wrócić. 














ŁAPSZE NIŻNE - GÓRY 

Tutaj również wakacyjny wyjazd z zespołem. Odsyłam do posta Wakacyjny wyjazd z zespołem http://nigdynieprzestawajmy.blogspot.com/2015/07/wyjazd-wakacyjny-z-zespoem.html
Góry to również piękny krazjobraz, a tydzień spędzony w tym towarzyswie to najlepszy tydzień.  












WŁOCHY  (Rimini, San Marino, Loreto, Manopello, Pescara, Rzym, Watykan, Werona, Padwa, Wenecja) 

Wyjazd do Włoch był szczytem moich marzeń i jeden moment i te marzenia się spełnaiają. To jest kolejny wyjazd, który chcę powtórzyć. Piękne malownicze krajobrazy nad oceanem to obraz, któy zawsze pozostanie w mojej głowie. Rzym wieczne miasto ma swój urok, którym przyciąga ludzi. Werona kojarzy się z "Romeo i Julią", Wenecja miasto na wodzie. 



Pescara



Balkon w Weronie


Loreto 

Manopello 

Padwa 

Pescara

Rimini 

Rimini









San Marino 

San Marino

San Marino

Watykan


Wenecja

Wenecja

Wenecja

Wenecja

Wenecja

Werona
Tak dobiegł końca ten wpis. Widzimy się w sobotę, z niespodzianką. 

Marysia

Komentarze