Kuchenne perypetie

Cześć,

Pierwszy post w nowym miesiącu. Startujemy z nowymi przepisami. Już kiedyś pisałam, że co jakiś czas będą się pojawiały różne przepisy. W tym roku jest to pierwszy post z tej serii. Nie dałam rady napisać nic wcześniej, ale tydzień się jeszcze nie skończył. W ostatnim takim poście były tylko dwa przepisy, dzisiaj będzie trochę więcej. 


Owoce z jogurtem 
 jogurt grecki 200g 
brzoskwinie w puszce  4 połówki 
ananas w puszce  3 plastry 
jabłka 1 średniej wielkości 
banany 2 sztuki 

Można dodać kiwi, truskawki lub maliny, orzechy lub migdały. Owoce pokroić, zmieszać i dodać jogurt. Jest to idealny pomysł na podwieczorek.


Owsianka z truskawkami lub owocami 

Płatki owsiane 2/3 szklanki
mleko 500 ml 
dodatki są tutaj zależne od nas można dodać bakalie, owoce sezonowe 

Wsypujemy płatki do rondelka i zalewamy mlekiem. Całość gotujemy do konsystencji jaką chcemy uzyskać. Po ugotowaniu przekładamy do miseczki i dodajemy swoje ulubione dodatki. Ja postawiłam wtedy na truskawki i gorzką czekoladę.


Koktajl truskawko-bananowy 
Jogurt naturalny 200ml
truskawki świeże lub mrożone (zależy od sezonu) ilość zależy od nas  ja dałam około 200g
banany 2 sztuki 
listki mięty 

Wszystko wrzucamy do blendera i miksujemy. Przelewamy do szklanki i dekorujemy według uznania. 


domowe burgery (2 sztuki)

bułki (mogą być takie jakie lubisz lub te specjalne do hamburgerów) 2 sztuki 
pomidor 1 sztuka 
ogórek zielony 1 sztuka 
sałata  2 liście 
pierś z kurczaka 1-2 sztuki zależy od wielkości ( jedna powinna wystarczyć)
ser żółty 2 plastry 
jogurt 200 ml
pęczek koperku 


Wszystkie warzywa myjemy i kroimy w plastry. Bułkę przekrawamy w połowie i opiekamy na patelni grillowej. Kurczaka myjemy i kroimy w plastry, wlewamy do miseczki odrobinę oliwy z oliwek i dodajemy ulubione przyprawy, smażymy na patelni grillowej. Do jogurtu dodajemy posiekany koperek. Sosem smarujemy bułkę układamy sałatę, kurczaka, ser, pomidory i ogórki. Możemy jeszcze polać sosem. 





twarożek z owocami 

twarożek wiejski 200g 
dodatki według uznania 

Wszystko w miseczkę i dokładamy dodatki.


Przepisy, które już kiedyś wypróbowałam, możecie podsyłać swoje na pewno je wypróbuję. Teraz powinny się pojawiać co jakiś czas. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Nie mogę obiecać, że przez najbliższy czas posty będą pojawiały się regularnie, ponieważ mam na głowie szykowanie swojej osiemnastki i zaczął się nowy semestr. Postaram się, żeby nie było zbyt długich przerw we wpisach. Napiszcie o czym chcecie przeczytać może to mi pomoże. 
Zapraszam do obserwowania bloga, żeby być na bieżąco, ale również na media społecznościowe:https://www.instagram.com/nigdynieprzestawajmymarzyc2016/

Do następnego 
Marysia 

Komentarze

Prześlij komentarz