Moje pasje

Cześć

Na początku miał się pojawić zupełnie inny wpis, ale jednak pomyślałam, że zostawię go na inny czas. Podobny wpis do dzisiejszego już był na samym początku istnienia bloga, ale postanowiłam napisać jeszcze raz bardzo podobny. Dużo się nie zmieniło, ale zawsze coś się zmienia. Kończąc już ten wstęp powiem, że warto mieć swoje pasje i zainteresowania.

Moją pierwszą pasją jest fotografowanie zdjęcia robiłam odkąd pamiętam. Jednak od drugiej czy trzeciej klasy robiłam je częściej i nie były to tylko zdjęcia podczas wyjazdów. Wtedy zaczęłam chodzić na sesję z moją przyjaciółką. I tak to się zaczęło, później zaczęłam robić zdjęcia na różnych imprezach i wydarzeniach czy wyjazdach. Lubię to robić i mogę szczerze powiedzieć, że to mnie odpręża. Nie tylko lubię robić zdjęcia, ale również do nich pozować. Gdy mam tylko z kim i kiedy to bardzo chętnie wychodzę. Zdjęcia w plenerze są chyba dla mnie lepsze niż te u fotografa.






Śpiewanie śpiewam od maleńkości. Pierwszy swój debiut miałam w domu w wieku 3 lat gdy podczas koncertu zespołu Ich Troje skakałam po łóżku i śpiewałam. Od maleńkości pokazywałam swój talent, teraz talent zamienił się w pasję. Jestem w dwóch zespołach muzycznych i śpiewam sama w domu. W szkole dwa razy występowałam w konkursie talentów. Myślę poważnie nad rozwijaniem się w tym kierunku.



Pisanie od zawsze lubiłam pisać. Wypracowania, wiadomości, listy, opowiadania. To był również jeden z powodów założenia bloga. Mam głowę pełną pomysłów, ale czasem brakuje mi czasu lub po prostu nie wiem jak coś napisać. Nie zawsze mam wenę, czasami mam ją w takich momentach, że ciężko mi od razu napisać na blogu i piszę na kartkach. Nawet specjalnie założyłam zeszyt, w którym wszystko zapisuję, ale nie zawsze mam go przy sobie. Kiedyś nawet zaczęłam pisać książkę/ opowiadanie, ale przestałam z powodu braku czasu może kiedyś ją odkopię i zacznę pisać na nowo.



Robienie paznokci czy makijażu kolejna rzecz która mnie odpręża. Jeśli chodzi o makijaż to robię go na razie tylko sobie, bo nikt inny u mnie w domu się nie maluje. Ale paznokcie robię sobie oraz czasem mamie. Lubię to robić z czasem zastanawiam się nad zakupem zestawu do robienia paznokci hybrydowych. Jednak to wszystko są plany, może za jakiś czas będę robiła paznokcie znajomym.









Gotowanie lubię gotować i od zawsze lubiłam eksperymentować  kuchni. Jednak odkąd poszłam do Technikum żywienia i usług gastronomicznych to gotuję częściej. Wystarczy trochę kreatywności i pomysłu.





Podróże  uwielbiam podróżować, jeździć, zwiedzać gdybym mogła to cały czas bym to robiła. Niestety nie mogę. Byłam we Włoszech i w kilkunastu polskich miastach.













Jeśli spotkania ze znajomymi mogę zaliczyć do pasji to jest to moja największa pasja. Gdybym miała wybierać siedzieć w domu czy wyjść ze znajomymi to oczywiście, że wybiorę wyjście ze znajomymi zwłaszcza, że z niektórymi nie widzę się bardzo często przez to, że chodzimy do różnych szkół. Każdy z nas ma pasje tylko musisz je odkryć i zacząć nad nimi pracować. Ja swoje odnalazłam i staram się je rozwijać. Uwierz mi Ty też możesz.







Kochani zadawajcie pytania na instagramie pod najnowszym zdjęciem lub na Facebooku w wiadomości na stronce bloga będziemy robić Q&A.

Widzimy się w następnym poście. Pozdrawiam i śle buziaki

Marysia

Komentarze

  1. Super że się rozwijasz w szczególności pod kątem śpiewu. Z tym gastronomikiem to świetny pomysł zrobiłaś że rozwiniesz się pod kątem poznania tajników.
    Jak coś się nauczysz to już nikt tego nie zabierz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Wszystko co robię ma swój cel i dążę do osiągnięcia ich.

      Usuń
  2. Ale masz pasje! Ja odkrywalam ostatnio,ze chyba tez naprawde lubie gotowac! Gorzej pozniej z sprzatniem tego haha. Moja glowna pasja jest chyba blogowanie,kieys byl to sport,mam nadzieje,ze bede robic to co kocham!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pasje to całe moje życie, mam ten sam problem przy gotowaniu. Uwielbiam gotować, ale sprzątanie to dla mnie koszmar.

      Usuń
  3. Z chęcią bym spróbowała tego tortu!:) wygląda bardzo smakowicie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz