Niewypowiedziane słowa

Cześć

     Kochani tak jak obiecałam, staram się powoli wrócić na bloga. Mam kilka zaległych wpisów do przygotowania. Nie mogę dać stuprocentowej pewności, że posty teraz będą pojawiały się co tydzień. To wszystko dlatego, że zaczynam kursy na prawo jazdy i zajmie mi to trochę czasu. Poza tym cały czas mam szkołę, więc będę pisać tylko wtedy, gdy będę miała wolny czas. Teraz już przechodzimy do tematu dzisiejszego wpisu.

      Niewypowiedziane słowa? Co to takiego?

         Czym są? Są to słowa, które chcemy powiedzieć drugiej osobie ale boimy się jej reakcji albo już nam nie starczyło na to czasu, bo kogoś już z nami nie ma. Czasami po prostu brakuje nam odwagi, aby powiedzieć coś drugiej osobie. Nie chodzi tutaj tylko o kogoś płci przeciwnej ale również o członków naszej rodziny czy przyjaciela.

       Niewypowiedziane słowa z czasem już mamy ich tak dużo, że sami nie wiemy czy one kiedyś będą wypowiedziane przez nas, a jeśli będą to czy na pewno do tej osoby do której byśmy chcieli je wypowiedzieć. Może powiemy je nie tej osobie i nic z tego nie wyniknie, nic to nie zmieni. 



        Może byłeś w sytuacji w której powinieneś powiedzieć komuś coś bardzo ważnego, ale bałeś się reakcji. Strach to normalna cecha, każdy człowiek ją posiada. Nigdy nie mów sobie, że lepiej będzie jak tej osobie tego nie powiem. Nie nie będzie lepiej, będzie gorzej. Będziesz cały czas myślał co by się wydarzyło gdybyś powiedział to tej osobie. Jak wyglądała by teraz cała ta sytuacja. Co by się wtedy stało? Może coś by to zmieniło. Nie dowiesz się dopóki tego komuś nie powiesz. I nie może być to ktoś przypadkowy, tylko właśnie ta konkretna osoba.



        Jeśli masz możliwość, aby coś komuś powiedzieć to lepiej zrób to  niż będzie na to za późno. Nigdy nie wiesz kiedy może zabraknąć drugiej osoby i wtedy już Twoje niewypowiedziane słowa pozostaną nimi na zawsze. W rodzinie może być wiele kłótni, sprzeczek, nieporozumień i konfliktów pomiędzy członkami rodziny. Jednak należy usiąść porozmawiać, bo później możemy tego żałować, że brakło nam czasu na to, aby powiedzieć komuś jak bardzo Ci na nim zależy. 



           Każdy z nas może mieć taki przypadek i to mogą być różne okoliczności. Może masz osoby, którym boisz się czegoś powiedzieć tylko dlatego, że nie wiesz jak na to zareagują. Powiem jedno nie warto się przejmować opinią innych. To Twoje życie i to Ty musisz je przeżyć.


Może Ty masz w swojej głowie pewne niewypowiedziane słowa? Może to one Cię dręczą po nocach i nie możesz zasnąć. Czasami warto się zastanowić nad tym co jest dla nas ważne i czy czasem te słowa, które są niewypowiedziane nie będą dla nas najcenniejszymi. Zrozumieć to można w różnych sytuacjach, ale chyba jedną z najczęstszych jest utrata kogoś. Ale nie chodzi mi tutaj o zakończenie znajomości i czy wyjazd kogoś. Chodzi mi o coś poważniejszego, o śmierć lub moment, w którym człowiek walczy o życie. To właśnie wtedy najwięcej osób uświadamia sobie jak inny człowiek jest dla niego ważny. I te wszystkie niewypowiedziane słowa mogą z nas wypłynąć w najmniej oczekiwanym momencie.


Pamiętajcie nie warto mieć słów, które będą niewypowiedziane słowa. Bądźmy szczerzy ze wszystkimi to zaprowadzi nas dalej niż możemy sobie to wyobrazić.
Dostałam już parę pytań, przypominam o zadawaniu pytań do Q&A. Możecie zadawać je pod zdjęciem na instagramie bloga https://www.instagram.com/nigdynieprzestawajmymarzyc2016/  albo na Facebooku https://www.facebook.com/nigdynieprzestawajmy/.

Do następnego

Marysia



Komentarze

  1. To powodzenia na prawa jazdy, Często mam że nie wypowiem ale czekam tylko kiedy mój obiekt wytknie mi jakieś błędy to ja jak snajper wyborowy strzelam tylko aby swoje uwagi zachowała do swojej wiadomości. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wiele razy tak miałam a później bardzo żałowałam tego że komuś nie powiedziałam czegoś ale wtedy było już na to za późno :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Post tak bardzo odzwierciedla sytuacje, w której się często znajduje. Tyle razy chciałam coś powiedzieć, ale tego nie robiłam ze względu na właśnie strach. To smutne, lecz jednocześnie prawdziwe.
    Pozdrawiam
    https://writtenbysilene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz