Nareszcie wiosna

Cześć

Dzisiaj przychodzę do Was ze zdjęciami. Piękna wiosenna pogoda dopisała.


Nigdy nie pozwól, aby ktoś był dla Ciebie priorytetem,
podczas gdy Ty jesteś dla niego tylko jedną z opcji


Każdy ma jakiś słaby punkt, moim jesteś Ty


Czasem lubi się kogoś za mocno i to się nazywa miłość


Wolę być dla kogoś wszystkim,
niż dla wszystkich tylko fragmentem



Wściekamy się na siebie, ale czasem warto sobie zadać pytanie:
czy gdyby tej osoby zabrakło jutro, czy ja nie będę tęsknić ?


Życie i śmierć pisane razem.
Pożółkłe, wyblakłe zdjęcia porozrzucane w nieładzie


Poznałam Cię przypadkiem,
to był najpiękniejszy przypadek w moim życiu


Życie jest jak pudełko czekoladek,
nigdy nie wiesz, co się trafi



Zawsze jest ktoś w naszym życiu,
kto pomoże nam wstać nawet z wielkiego upadku


Nie odkładaj mnie na potem,
bo potem mnie już nie będzie


Pozwoliłam Ci odejść,
chodź tęsknię codziennie



Inspiracja istnieje,
ale musi zastać Cię przy pracy


Nie wiem czy uda mi się coś jeszcze napisać przed świętami, więc chciałabym życzyć Wam Wesołych Świąt oraz mokrego Dyngusa

Do następnego
Marysia

Komentarze

  1. Świetne zdjęcia, Podobają mi się te cytaty

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz