Czy przyjaźń damsko-męska istnieje?

Cześć

                   Dzisiaj poruszę taki temat jakim jest przyjaźń damsko-męska. Na wstępie powiem, że to co przeczytacie to jest moje własne zdanie i doświadczenie. Wiem, że każdy ma swoje zdanie na ten temat.  Wiele się o tym słyszy, że przyjaźń pomiędzy kobietą, a mężczyzną nie może istnieć. Jednak to nie jest prawda. Ja sama mam kilku przyjaciół, tak przyjaciół.




            Nigdy się nie spotkałam, żeby gdziekolwiek było napisane, że kobieta i mężczyzna nie mogą się przyjaźnić. Mogą nie jest to zabronione, nikt nas za to nie zabije. Przyjaciel czasem może okazać się jak brat, którego może nie masz. 


            Jedni mogą powiedzieć, że to może okazać się dziwne, jeśli coś się dzieje Twojemu przyjacielowi to wtedy Ty się martwisz. Powiem z własnego doświadczenia to jest normalne, miała już kilka takich sytuacji, ale nie będę o nich bardziej opowiadała. To jest naturalne, że się o kogoś martwisz. 


             Ja mam jednego takiego przyjaciela, z którym znam się od 17 lat ( jeśli to czytasz to wiesz, że o Tobie mówię) traktuję go jak brata. Może i bywały pomiędzy nami jakieś gorsze chwilę, ale zawsze mogę na niego liczyć. Wiele razy się o tym przekonałam. Nie pozwoli, żeby stała mi się krzywda oraz aby ktoś mnie zranił. Jest dla mnie jak brat, którego nie mam. Pomimo tego, że jest chłopakiem to mogę nazwać Go swoim PRZYJACIELEM i nic tego nie zmieni. 


Przyjaciel z dzieciństwa, ale nie tylko kilku przyjaciół, którzy pojawili się trochę później albo nawet niedawno. Jednak jeśli jest to prawdziwa przyjaźń to nic jej nie rozłączy. Czasem może się okazać, że jedno ma gorszy czas i nie ma z nią kontaktu, ale to nie oznacza, że zakończyło to waszą relacje. Każdy wychodzi z gorszego czasu. Przecież po każdej burzy wychodzi słońce.


             Mężczyzna może okazać się lepszym przyjacielem niż nie jedna dziewczyna. Umie lepiej słuchać, w wielu sytuacjach bardziej może pomóc. Wszystko możesz mu powiedzieć i wiesz, że nie zostawi Cię z problemem tylko wspólnie postara się Go z Tobą rozwiązać. Kiedy masz gorszy dzień On Cię pocieszy, nie pozwoli żebyś była wtedy sama. Przyjaźń damsko-męska to najlepsze co może się przydarzyć i zdania nie zmienię. Ja w swoim życiu mam na to kilka dowodów. 

               Wiem, że cały post jest bardziej od strony dziewczyn napisany, ale mam nadzieję, że i tak się podoba. A czy wy macie swoje przykłady na przyjaźń damsko-męską ? Odpowiedzi możecie pisać w komentarzach oraz na instagramie w wiadomości prywatnej (nigdynieprzestawajmymarzyc2016) 

Do następnego 
Marysia 

Komentarze

  1. Pół roku temu jeszcze miałam. Teraz mój najlepszy przyjaciel jednocześnie jest moim chłopakiem
    http://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twierdzenie o tym że przyjaźń damsko męska jest tak bardzo bzdurna że nie mogę tego zrozumieć. Czemu ludzie dzielą przyjaźń na PŁCIE.
    Bardzo mądrze napisane.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjaźni może być. ale tylko w tedy kiedy oboje tego chcą i oboje traktują się jak przyjaciele. Choć sam nigdy nie miałem przyjaciółki ponieważ nie znalazła się nigdy dziewczyna która na luzie można pogadać.

    Fajnie napisany post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z mojego doświadczenia stwierdzam że nie ma przyjaźni damsko-męskiej, w pewnym momencie jedna osoba zaczyna czuć coś więcej niż przyjaźń:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz