Carpe diem

Cześć

Przychodzę z kolejną wakacyjną sesją, mam nadzieję, że Wam się spodoba.




Żądza zwiększona dwa razy to miłość,
dwa razy zwiększona zaś miłość to obłęd 



Nie możesz się zgubić, 
jeśli nie wiesz dokąd zmierzasz


Każde zawody wydają się uczciwe,
jeśli wszyscy zostali oszukani 



Szukam Cię, a gdy Cię widzę,
udaję, że Cię nie widzę 



Miłość jest kombinacją podziwu, szacunku i namiętności.
Jeśli żywe jest choć jedno z tych uczuć, 
to nie ma o co robić szumu,
jeśli dwa, to może nie jest to mistrzostwo świata, ale blisko.
A jeśli wszystkie trzy, to śmierć jest już niepotrzebna - trafiłeś do nieba za życia 


Nie ma nierealnych marzeń,
są tylko psychiczne blokady 


Każdy moment stracony na oglądanie się wstecz,
zatrzymuje nas przed pójściem do przodu 


Bądź typem osoby, 
którą chciałbyś spotkać



Najgorsza chyba jest świadomość, 
że to co kiedyś było już nigdy nie powróci 


Dwa najważniejsze dni w życiu człowieka:
pierwszy to dzień, w którym się urodził,
a drugi to ten, w którym zrozumiał po co 


Jeśli nie możesz o kimś powiedzieć czegoś dobrego, 
nie mów nic 


Miłości nie zrozumiesz, 
dopóki ktoś nie złamie Ci serca



Co robić? Uświadomić sobie,
że jutra może już nie będzie.
Naucz się żyć chwilą, która jest 



Nie wstydź się,
prawdziwego siebie 



Jesteś o wiele silniejszy,
niż myślisz


Zdobądź się na uśmiech,
to nie tylko poprawi twoje samopoczucie,
ale zmieni wszystko wokół Ciebie 



Jestem. O każdej porze. Kiedy mam dobry humor albo jestem zmęczona,
wtedy kiedy boli mnie gardło
i wtedy kiedy wieczorami płaczę. 
Jestem nawet wtedy kiedy nie mam ochoty,
z nikim gadać, 
bo mam wszystkiego i wszystkich dość.
Dla Ciebie jestem zawsze 


Spokojnie. To tylko zły dzień, 
a nie całe życie 


Gdybym miała wybierać, pomiędzy kochaniem Ciebie,
a oddychaniem, chciałabym wziąć ostatni oddech,
żeby powiedzieć Ci, że Cię kocham 


Niekiedy trzeba poświęcić wszystko, co dobre. 
Żeby od życia otrzymać to co, najlepsze


Na pozór silna dziewczyna, 
a w środku ledwo się trzyma



Już zbyt wiele się stało,
co się stać nie miało,
a to co miało nadejść,
nie nadeszło


Tak często, gdy chcemy powiedzieć
komuś coś ważnego, nieśmiałość 
zamyka nam usta 


Ja wiem, że mnie nie było bardzo długo, ale przygotowania do pielgrzymki i sama pielgrzymka zajęły mój czas, ale to był najlepszy czas jaki tylko mógł być. Pisałam już kiedyś czym jest i jak wygląda Piesza Pielgrzymka Pabianicka na Jasną Górę, ale mogę ponowić i odświeżyć ten post i chyba tak zrobię. 

Do następnego 
Marysia 



Komentarze

Prześlij komentarz