Never say never

 Cześć


          Za oknami już jesień, a ja mam dla Was jeszcze trochę wakacyjnych wspominek. To już ostatnia sesja w scenerii morskiej. Przyszła do nas jesień, więc teraz będą pewnie jesienne sesje, ale nie mogę wrzucać tylko zdjęć, bo nie jest to główną myślą tego bloga. 




Chciałam być Twoim wszystkim, zostałam niczym 



Czasami, chciałabym cofnąć czas



Nawet jeśli Go nienawidzisz, wciąż Go kochasz


W życiu masz dwa wyjścia: albo walczysz o swoje,
albo patrzysz jak przestaje być Twoje


Warto mieć przy sobie kogoś,
kto bez względu na wszystko,
usiądzie przy Tobie, złapie Cię za rękę i powie:
,,Nie bój się, jestem przy Tobie"



To prawda, że nie można wszystkiego naprawić.
Pamiętaj, że można zacząć wszystko od nowa


Pomimo wszystko warto wierzyć,
że to co najpiękniejsze dopiero przed nami



Pewnego dnia zjawi się ktoś,
kto przytuli Cię tak mocno,
że wszystkie Twoje rozbite kawałki
skleją się w całość



Kobiety najbardziej przywiązują się do mężczyzn,
którzy potrafią ich słuchać, okazywać im czułość
i doprowadzać je do śmiechu


I żałuję, że wtedy porządnie się w niego nie wtuliłam,
że Go nie pocałowałam. Wtedy nie zdawałam sobie sprawy,
że to ostatni raz kiedy mogę to zrobić



Niektóre zdarzenia nie tracą
terminu wartości


Nigdy już nie będę przepraszać za to,
jaka jestem




Ja wiem po co ja żyję.
Sensem mojego życia jest zasłużyć na to,
żeby ktoś trzymał mnie za rękę gdy będę umierać


Pomyśl, jak inne byłoby Twoje życie,
gdybyś nie spotkał tych wszystkich osób,
które tak wiele w nim zmieniły


Nastała we mnie pustka, bezszelestnie rozdzierająca od środka.
Serce kiedyś przepełnione uczuciami, dzisiaj puste.
Słychać tylko ciche uderzenia serca.
Widać tylko źrenice, rozszerzone od obojętności




Przyjdź do mnie,
przytul i powiedz,
że już zawsze będziesz ze mną


Nie trać czasu, by zatrzymać
kogoś, kogo nie obchodzi to, że
traci Ciebie


Kocha się za nic i mimo wszystko.
Nie tylko wtedy gdy jest dobrze i pięknie 


Nie pozwól jej odejść,
bądź przy niej zawsze,
bo gdy jej zabraknie nic nie będzie warte


Widzę jak patrzysz i to sporo dla mnie znaczy


Czym się tak przejmujesz Puchatku?
Ach, prosiaczku, że nie ma miłości w moim serduszku


Są takie miejsca, gdzie łatwiej myśli zebrać.
Tam możesz śnić o  jutrze lub z wczoraj się pożegnać


Nie ważne, że macie różne charaktery,
ważne jest to, że pomimo tego potraficie się dogadać



                   Kochani nie wiem jak często teraz będą wpisy. Muszę na jakiś czas zniknąć i wiele rzeczy sobie poukładać. Zaczęła się szkoła i wszystkie zajęcia dodatkowe, egzamin zawodowy, matura o której nauczyciele mówią już pomimo tego, że piszę ją dopiero za półtora roku i moje bardzo prywatne sprawy zabierają bardzo dużo czasu. Będę starała się w miarę możliwości pisać co tydzień, ale nie zawsze tak może być. Wiem, że dużym wyzwaniem będzie dla mnie grudzień, ponieważ mam plan związany z tym miesiącem na blogu. Jeśli macie jakieś pomysły z którymi chcecie się ze mną podzielić piszcie do mnie na instagramie: marcysia27. Odpowiem na wszystkie Wasze pytania. Trzymajcie kciuki, żeby wszystko się udało.

Do następnego

Marysia



Komentarze

  1. Świetne zdjęcia! I emocjonalne cytaty :) dziękuję za tę chwilę refleksji :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pomysł żeby dodawać jednocześnie cytaty i zdjęcia wpadłam jakiś czas temu, przy tej okazji mogę dać wam trochę moich ulubionych cytatów :)

      Usuń

Prześlij komentarz