Jak przetrwać jesienne wieczory?

Witam

       Kochani powoli wracam, tak jak mówiłam w grudniu będzie specjalna seria wpisów na blogu, ale nie o tym dzisiaj. Od kilku miesięcy pogoda nas nie rozpieszcza, ciągły deszcz, wiatr, niskie temperatury i zamiast się cieszyć z jesieni powoli mamy zimę. Niestety nie udało mi się w tym roku zrobić żadnej jesiennej sesji zdjęciowej, ponieważ pogoda nie dopisała. Chociaż może jeszcze nic straconego. Jeśli chodzi o zdjęcia to mam dla Was jeszcze jedne czerwcowe fotografie. Ale nie o tym teraz. Nadszedł czas, żeby wyciągnąć grube swetry, grubszą kurtkę, szalik, czapkę i nawet rękawiczki się w niektóre dni przydają.

Jak spędzić jesienne wieczory?

Gdy za oknem zimno i wieje, to nawet nie chce się wyjść z domu. A co robić w domu? W zeszłym roku pisałam podobny wpis. Jednak podobny, a nie taki sam. Przechodząc do rzeczy, co można robić w domu w jesienne wieczory?

1. Obejrzeć ciekawy film

Od siebie polecam:
  • ,,Zostań jeśli kochasz"
  • ,,Dla Ciebie wszystko"
  • ,,Szkoła uczuć"
  • ,,Szybcy i wściekli" wszystkie części 
  • "Nie kłam kochanie"
  • "Kiler"
To są moje propozycje, a od Was zależy co lubicie oglądać. Każdy z nas ma inny gust. Jedni wolą komedie inni horror. Ja ostatnio jestem miłośniczką ekranizacji lektur. Teraz mamy taki wybór filmów w internecie, że każdy znajdzie coś dla siebie.



2. Przeczytać książkę odłożoną na półkę 

Oprócz lektur których ostatnio bardzo dużo, to na moich półkach jest tyle książek, że ja nie wiem kiedy to wszystko przeczytam. Jednak możesz schować się pod ciepły koc z gorącą herbatą i chwycić ulubioną książkę lub tą którą zacząłeś i odłożyłeś, bo nie miałeś czasu. Ja mam wiele takich książek, może znajdę czas, żeby chociaż jakąś skończyć.



3. Eksperymenty kulinarne 

Za oknem zimno, a Ty dostałeś książkę z przepisami albo znalazłeś ciekawy pomysł na coś, co smakowicie wygląda. Postaraj się to odtworzyć, nikt nie musi być zaraz szefem pięciogwiazdkowej restauracji. Wystarczy tylko to, aby smakowało Tobie i twoim najbliższym. Możesz zacząć od bardzo łatwego przepisu, a później stopniowo podnosić poprzeczkę.



4. Stwórzcie album ze wspomnieniami 

Taki pomysł może się okazać bardzo trafiony. Wywołajcie zdjęcia z różnego przedziału czasowego. Od Was zależy jakie zdjęcia wybierzecie. Zastanówcie się jaką pamiątkę w ten sposób tworzycie, później Wasze dzieci i wnuki będą mogli oglądać ten album. Możecie w różny sposób go ozdobić.




Kochani wracam powoli do Was tutaj, niedługo grudzień to wchodzi nowy projekt na bloga. 

Do następnego 
Marysia 


Komentarze

  1. Nie kłam kochanie oraz szybcy i wściekli najlepsze na wieczorne pory :) a nie kłam kochanie wczoraj leciało i oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie są takie filmy, które można oglądać cały czas :)

      Usuń

Prześlij komentarz