BLOGMAS

Cześć

Zaczynamy grudzień i zaczynamy nowy projekt. W tym miesiącu posty będą pojawiały się częściej i będą o tematyce świątecznej.


Skąd ten pomysł?

          Szczerze mówiąc to nie wiem dokładnie. Pomyślałam, że jeśli można zrobić vlogmas, to czemu by nie zająć się zrobieniem blogmas. Zaczęłam szukać w internecie i zauważyłam, że nie jestem jedyną osobą, która wpadła na ten pomysł. Także ostatnio zaniedbywałam bloga, ale teraz będzie ich trochę więcej, więc nadrobimy.  Wydaje mi się, że blogmas zaczyna być tak samo popularny jak vlogmas. Ile ludzi tyle pomysłów, więc każdy temat może być inaczej przedstawiony.




A co to jest BLOGMAS?

           Są to wpisy o tematyce świątecznej dodawane przez bloggerów. Niektórzy dodają posty codziennie, ja jednak będę dodawać dwa lub trzy w tygodniu. Ilość postów zależy od wolnego czasu.

Moje posty będą miały różną tematykę od muzyki po tradycje i życzenia. Pierwszy raz podejmuję się takiego projektu. Myślę, że nie ostatni. Wiele osób podejmuje wyzwanie świąteczne blogowanie. Również ja biorę udział w takiej akcji "Wspólne blogowanie przy choince 2017", którą organizuje Oli Loli New Life. Każdego dnia ktoś inny publikuje post u siebie na blogu, a Oli Loli New Life publikuje je z karteczką z dnia w którym dodany ma być dany post.



            Nie wiem czemu nie wpadłam na ten pomysł wcześniej, ale może to dlatego, że byłam zajęta w tamtym czasie czymś innym. Jednak wystarczył mi rok, aby się przygotować do tego projektu. Niektórzy może pomyślą co to takiego napisać kilka wpisów o tematyce świątecznej. No może nic takiego, ale uwierzcie o wiele łatwiej jest jak sobie wszystko przygotuje. Nawet jeśli będą to tylko nazwy wpisów i jakieś podpunkty co mam tam umieścić to już wiele daje.





Mam nadzieje, że ten czas przed świąteczny upłynie nam w niesamowitej atmosferze, a ja będę mogła przekazać wam trochę moich świąt i postrzegania pewnych spraw. Nie wiem jak wy, ale ja już nie mogę się doczekać

To zdjęcie jest z zeszłego roku, jeszcze nie ubierałam choinki :) 

Do następnego :) 

Marysia 

Komentarze

Prześlij komentarz