Życie jest chwilą


Cześć

Tak wiem długo mnie nie było, ale mam po prostu za dużo spraw na głowie i powoli zaczynam żyć według schematu i z czasem jest bardzo słabo. Mam trochę pomysłów i powoli będę je realizować. Mówiłam, że mam dla Was jeszcze jedną porcję zdjęć i tak o to właśnie one



Nie dawaj komuś nadziei, że będzie jak dawniej, bo to go zniszczy 



I wiesz? chciałabym, by on kiedyś żałował, że mógł mnie mieć - a nie miał.
Żeby kiedyś zobaczył co stracił 


Czekam na dzień kiedy spojrzysz mi w oczy i powiesz:
Przepraszam zrozumiałem to za późno



Kubusiu jak się pisze miłość?
Prosiaczku, tego się nie pisze to się czuje 


Okazuje się, że nie można przespać, tego co złe 


Wolno Ci tęsknić, wolno Ci płakać, wolno Ci mieć słabsze dni, 
ale nigdy nie wolno Ci się poddawać 


W prawdziwej przyjaźni nie chodzi o to, żeby być nierozłącznym,
tylko o to, żeby rozłąka nic nie zmieniła


Wszystko Ci wolno, 
ale nie wszystko wart




Każdy ma problemy i każdy idzie pod górę.
Tylko niektórzy mają Mount Everest, a inni pagórek 


Zdjęcia były robione w czerwcu 2017 roku. Tak może trochę dawno, ale to nic i są to zdjęcia sprzed mojej zmiany. O jakiej zmianie mówię zapraszam na prywatnego instagrama lub snapa: marcysia27. Napiszcie czy to dobra zmiana?

Do następnego
Marysia

Komentarze

Prześlij komentarz