Droga bez końca

Cześć

Kochani wiem, że ostatnio bardzo zaniedbałam pisanie na blogu. Miałam zbyt wiele spraw na głowie, wyjaśnię wszystko w najbliższym wpisie. A dzisiaj zdjęcia z ostatniej sesji. 





Przyszłość zaczyna się dzisiaj, nie jutro 


Małymi kroczkami dojdzie się do wszystkiego 


Twoje wybory niech będą odbiciem twoich nadziei, 
a nie lęków 


Może w twoim życiu jest teraz burza, 
ale żaden deszcz nie może trwać wiecznie 


Jestem dumna z siebie, bo żyje. Przeszłam przez ból, cierpienie, radość, szczęście, przeżyłam rozstania, tęsknoty, odrzucenie i miłość. Za każdym razem, gdy myślałam, że nie dam rady, podnosiłam się i stawałam się jeszcze silniejsza 


Diament nie może być oszlifowany bez tarcia,
 ani człowiek udoskonalony bez ciężkich prób 


Nie bój się wrażliwości,
nawet jeśli przez to łatwiej będzie Cię zranić


Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest;
nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi 


Chodzi o to żeby od czasu do czasu uśmiechnąć się, 
powiedzieć dobre słowo 



Przestań czekać aż coś się zmieni,
wstań i zmień coś



Życie to nie jest sport dla widzów. Jak będziesz się przyglądał, 
to ani się obejrzysz jak życie Ci przejdzie koło nosa 


Jeśli będzie Ci dane żyć sto lat, to ja chciałbym żyć sto lat minus jeden dzień, 
abym nie musiał żyć ani jednego dnia bez Ciebie 


Marzenie jest życzeniem powiedzianym przez serce 



Kochani to już wszystko na dziś, tak jak mówiłam wszystko Wam wyjaśnię w następnym wpisie 

Do następnego 
Marysia 




Komentarze

  1. Piękna stylizacja:) Bardzo mi się podoba twoja bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję tego bloga już od pewnego czasu i byłam ciut zawiedziona brakiem wpisów... Na szczęście jest powrót :) I zdjęcia są naprawdę świetne :) Tak trzymać :) Poproszę również o zerknięcie na moją witrynę pisarską, byłabym wdzięczna za komentarz :) https://prowincjonalne.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, niestety był to dla mnie trudny czas. Postaram się teraz już wrócić, jednak przede mną klasa maturalna, więc nie wiem jak będzie z regularnością

      Usuń

Prześlij komentarz