BLOGMAS 2

Cześć

          Kochani tak wiem nie było mnie od końca sierpnia, ale jednak nie podołałam. Klasa maturalna, przygotowania do egzaminu i inne obowiązki sprawiły, że nie miałam czasu napisać cokolwiek. Miałam zaczętych kilka wpisów jednak w kalendarzu mamy już GRUDZIEŃ. Zaczął się ten magiczny miesiąc. Za 21 dni święta i chciałabym, tak jak rok temu dodać parę wpisów takich typowo świątecznych. Postaram się aby było ich kilka.


A co to jest BLOGMAS?

           Są to wpisy o tematyce świątecznej dodawane przez bloggerów. Niektórzy dodają posty codziennie, ja jednak będę dodawać dwa lub trzy w tygodniu. Ilość postów zależy od wolnego czasu. Moje posty będą miały różną tematykę od muzyki po tradycje i życzenia. Jeśli macie jakieś pomysły dotyczące tego, co mogę napisać z tematyką świąteczną to piszcie w komentarzach.



         Niektórzy może pomyślą co to takiego napisać kilka wpisów o tematyce świątecznej. No może nic takiego, ale uwierzcie o wiele łatwiej jest jak sobie wszystko przygotuje. Nawet jeśli będą to tylko nazwy wpisów i jakieś podpunkty co mam tam umieścić to już wiele daje. Nie wiem też na ile czas mi pozwoli, żeby cokolwiek napisać, ale może się uda.





         Mam nadzieje, że ten czas przed świąteczny upłynie nam w niesamowitej atmosferze, a ja będę mogła przekazać wam trochę moich świąt i postrzegania pewnych spraw. Nie wiem jak wy, ale ja już nie mogę się doczekać. W sklepach już zaczyna się szał, w radiu już lecą świąteczne piosenki.

      
    Kochani nie mogę obiecać jak często będą wpisy po nowym roku, matura rządzi się swoimi prawami. Przygotowania do niej też zajmują czas. 

Do następnego

Marysia

Komentarze