CINAMOON


 Hejka 

     Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją najlepszego sklepu internetowego według mnie oczywiście. Mówię tutaj o sklepie internetowym CINAMOON. Na ten sklep internetowy wpadłam czystym przypadkiem przeglądając Facebooka. Pierwszą sukienkę zamówiłam jakieś dwa lata temu przed świętami Bożego Narodzenia, a później jak już była jakaś okazja to wiedziałam gdzie wrócić  i zamówić sukienkę. Pokaże Wam wszystkie rzeczy jakie od nich mam, bo nie są to tylko sukienki, ale również bluzy, dresy, spódniczki, bluzki.

     Jeśli chodzi o jakość, to w 100% mogę polecić. Ubrania są miłe w dotyku, głównie zrobione z bawełny z dodatkiem innych materiałów, ale wszystko jest tak jak napisane na stronie przy danym produkcie. Po praniu nic się z nimi nie dzieje, kolor i fason pozostaje bez zmian. Na koniec wrzucę link do sklepu i mediów społecznościowych tej marki. Nie mam jak wstawić linków do poszczególnych ubrań, bo są one z różnych kolekcji.

 
To jest pierwsza sukienka, którą zamówiłam na tej stronie. Ogólnie ja nie jestem wysoka więc też inaczej będzie wszystko wyglądać na osobach, które są wyższe. Rozmiary wszystkich rzeczy,  które ja mam to XS/S lub po prostu samo S. Sukienka jest do połowy uda, nada się na jesień czy zimę z racji tego, że ma długi rękaw. A falbanka na dole dodaje jej uroku.
 

        Prosty czarny dres, pochodzi z najnowszej kolekcji. Bluza z dekoltem w serek, rękawy zakończone są ściągaczami. Spodnie posiadają duże kieszenie i również ściągacze przy nogawkach. Aktualnie z racji tego, że studia mam zdalne to myślę, że wygodny strój to podstawa. Dodatkowo pogoda za oknem nas nie rozpieszcza, więc ciepły strój to podstawa. Taki prosty dres, a jednak można  w nim wyglądać dobrze.

 
Ta sukienka jest z poprzedniej kolekcji. Sięga trochę przed kolano, odcięta pod biustem, u mnie ładnie opada na biodra i rękawy zakończone falbanką, która po prostu urzekła mnie od pierwszego momentu. Myślę, że nada się na każdą okazję.

 
Kolejna sukienka z poprzedniej kolekcji. Jest podobna do tej pierwszej. Ta jednak jest bardziej trapezowata, więc rozchodzi się na boki i zakończona falbanką. Sięga do połowy uda, krótki rękawek nie przeszkadza założyć ją nawet teraz wystarczy założyć do niej jakiś sweterek czy kurtkę skórzaną i też będzie dobrze wyglądać.

 
Takie jesienne bordo, tutaj nie ma żadnych ozdobników, jest to zwykła prosta sukienka. 

 

        Granatowa sukienka odcina się pod biustem, sięga do kolana, długi rękaw sprawia, że jest idealna na chłodniejsze dni, gdy chce założyć sukienkę, bo gdzieś wychodzę. Kolor dodatkowo sprawia, że jest bardzo elegancka.

 
Ta sukienka również ma długi rękaw, odcina się bardziej przy biodrach, góra jest dopasowana, a dół rozkloszowany. Taki fason sukienek lubię najbardziej. Na moim instagramie w wyróżnionych relacjach możecie zobaczyć tą sukienkę w połączeniu z czarną skórzaną kurtką. 

  Dopasowana biała sukienka w granatowe paski, sięga do kolana. Będzie idealna na co dzień, ale jest na tyle elegancka, że na jakieś wyjście też się przyda.

   Te dwie piżamki są śliczne. Koszulki wcale nie wyglądają jakby to były piżamy, więc bez problemu można by założyć je do spodni czy do jakiejś spódniczki. Mają one w sobie jakiś urok. Są po prostu urocze. Tak jak inne, które są na stronie.

 
Tu na jednym zdjęciu jest bordowa bluzka z długim rękawem i wiązanym dekoltem oraz rozkloszowana spódniczka. Spódniczka ma dodatkową halkę, a pierwsza warstwa jest zwiewna, co nadaje jej uroku. Bluzka jest dopasowana będzie idealna również do jeansów. 

 
Kolejny dres tym razem szary. Tutaj spodnie dodatkowo posiadają wiązanie. Bluza jest prosta. Możemy oddzielnie założyć bluzę do czegoś innego, jest na tyle uniwersalna, że nie będzie to problem. 

 
Różowa bluza z kapturem. Nie posiada ona kieszeni, jest krótka. Ja kiedyś połączyłam ją z sukienką
i też wygląda ślicznie. 

 
Kolejna bluza z kapturem tylko ta jest dłuższa i ma jedną dużą kieszeń z przodu. 

 
Czerwona, dopasowana sukienka. Jest elegancka, prosta i ma w sobie coś urokliwego. Będzie dobra na różne okazje. 

 
Biała zwiewna sukienka, posiada pasek dzięki czemu sami możemy sobie ją dopasować tak jak lubimy.  W biuście ma dodatkową falbankę co jeszcze wszystko podkreśla.

 
Ostatnia już sukienka. Tym razem ciemna butelkowa zieleń, wykonana ze zwiewnego materiału. Rękawy jak i dół sukienki zakończony falbankami, odcięta w pasie przez co jest rozkloszowana i dekolt w serek. Będzie idealna na święta czy jakieś imprezy.
 
Kochani to już póki co tyle zakupów z Cinamoon. Szczerze polecam, nie było momentu kiedy bym coś odesłała. Patrząc tera na stronę sklepu zauważyłam, że część tych ciuchów nadal jest dostępnych na stronie. Mogą się różnić kolorem lub fasonem. Przejrzyjcie sobie wszystkie zakładki, bo wiele rzeczy można znaleźć w wyprzedaży. 
 
Strona internetowa: https://www.cinamoon.pl/
  Instagram:  @cinamoonpl
 
Następny wpis będzie w przyszłym tygodniu, jednak nie wiem w jaki dzień musicie obserwować. Zaczęłam pierwszy tydzień studiów i ogarniam to wszystko powoli. 
 
 
 Do następnego 
 
Marysia 


Komentarze

  1. Bardzo ładne i stylowe rzeczy :) Zwłaszcza trzecia sukienka bardzo mnie zauroczyła.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy, cudownie w nich wyglądasz!
    Pozdrawiam serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz