BLOGMAS - KALENDARZ ADWENTOWY

 Hejka 

         Wiem, że przez cały listopad nie było wpisów, jednak byłam pochłonięta nauką zdalną, która nie jest taka łatwa i prosta oraz przygotowaniem dla Was tych wpisów na grudzień. Tak po raz kolejny pojawia się BLOGMAS, nie obiecuje ile będzie wpisów. Wiem tyle, że nie będą one się pojawiały codziennie, pomimo tego, że mam je w jakiś sposób przygotowane to niestety ilość zajęć nie pozwoli mi na to, aby wpisy były codziennie i może to dobrze, ponieważ mogłoby być to męczące. Może będą dwa albo trzy w tygodniu zobaczymy. Dzisiaj wpis, który powinien pojawić się wczoraj, a nawet w niedziele. 


 

        

       Pierwszy BLOGMAS będzie o Kalendarzu Adwentowym. Z dzieciństwa pamięta się te kalendarze z czekoladkami dla każdego dziecka była to radość, gdy można było otworzyć kolejne okienko. Jednak w tym roku po wielu latach postanowiłam zrobić swój kalendarz, który pomoże mi trochę zwolnić tempo codziennego życia. Każdy z Was może jeszcze zrobić swój Kalendarz Adwentowy.

  Możecie wybrać różne formy w jakim zrobicie swój kalendarz w Internecie znajdziecie wiele pomysłów. Szukając pomysłu na swój widziałam różne ciekawe pomysły wiszące na ścianie, pudełka różnej wielkości, słoik z kartkami. Zadania do kalendarza również możecie znaleźć w Internecie. Za rok razem zrobimy kalendarz. A teraz swój możecie zrobić jeszcze dziś lub jutro.

 
         Postanowiłam zrobić zwykły prosty kalendarz, użyłam jedynie kawałka pudełka po paczce, którą dostałam, kartek w dwóch kolorach i taśmy dwustronnej. Na każdej karteczce jest zadanie na dany dzień, na Instagramie codziennie będę otwierała z Wami i może w jakimś małym stopniu pokaże Wam co robię. Jeśli nie chcecie robić kalendarza to zapraszam.
 
 
 
           Jeśli macie dzieci, możecie znaleźć różne zadania, które przybliżą dzieci do tych świąt, że to nie prezenty są najważniejsze. Zadania, które zbliżą Was do siebie. Możecie również tak jak ja, wpisać sobie zajęcia, które ostatnimi czasy zaniedbałam.  

       Już dziś zapraszam Was na kolejny wpis, będzie on w piątek. A jutro zapraszam na pierwszy wspólny dzień z kalendarza.

Do następnego 
Marysia



Komentarze